środa, 10 sierpnia 2016

Ulubieńcy lipca

 Hejka :) Czas bardzooo szybko leci, ale nie przeciągając, zapraszam na ulubieńców lipca :)

Kosmetyki 
Kosmetyk, który używałam w lipcu i nadal go używam to wcierka do włosów Jantar. Na prawdę, od kiedy jej użwyam to znacznie mniej włosów mi wypada i zauważyłam nawet, że trochę urosły. Uważam, że wcierka jest świetna i na prawdę polecam :) (Znajdziecie ją w Rossmannie, ok. 16 zł)


Film
Dzisiaj, nie film, a serial. Mianowicie The Originals. Jest to spin-off The Vampire Diaries. Niektórzy mogą uważać, że wampiry, wilkołaki, wiedźmy itd. są przereklamowane. Ja uważałam tak samo, do póki nie obejrzałam tych dwóch seriali. Uwielbiam TO i myślę, że jest wart obejrzenia :)


Wydarzenia 
Do wydarzeń zaliczę moje wyjazdy wakacyjne. Jest to wyjazd do Chorwacji oraz do Londynu. W Chorwacji byłam już nieraz, zwiedziłam większość kraju, a jeśli chodzi o Londyn, no to spełniłam swoje jedno z dużej ilości marzeń o podróżach. 



Muzyka 
W lipcu na mojej liście królowało :





Jedzenie/Picie
Tutaj nie jestem w stanie wybrać konkretnego ulubieńca. Ale na pewno na tej liście znajdzie się: niebieska fanta, guma orbit blueberry i Reeses (od ciastek, przez masło orzechowe po płatki. Jednym słowem - wszystko) 

To tyle na dziś :) Kolejni ulubieńcy będą bardziej "rozbudowani".
Zachęcam do obserwowania i jeśli znajdziecie moment, zapraszam na mojego instagrama :)

15 komentarzy:

  1. Wiele słyszałam o wcierkach firmy Jantar, oczywiście wiele pozytywnych komentarzy.Niestety nigdy nie
    miałam okazji ich przetestować.

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi ulubieńcy, bardzo lubię Jantar :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam the orginals :)
    obserwuje i zapraszam :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/co-zawiera-moja-kosmetyczka-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawiła mnie ta wcierka do włosów ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. świetni ulubieńcy, w zasadzie z większością muszę się dopiero zapoznać bo nie miałam z nimi styczności :D ale to się na pewno zmieni! :) muszę wypróbować koniecznie tą wcierkę, słyszałam o niej wiele dobrego :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też bardzo sie podoba TO ale jestem kilka odcinków do tyłu. Za dużo miałam obowiązków :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam The Originals. Klaus, Elijah!!! ♥

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Również oglądam ten serial :)

    Klikniesz w link z bluzką pod zdjęciami? Z góry dziękuje :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/08/changes-are-good.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy! Byłam i w Chorwacji i w Londynie - cudowne miejsca!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię odzywkę Jantar :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajni ulubieńcy. Chciałabym spróbować te płatki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama uwielbia tą wcierkę do włosów.
    Może obs/obs ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń