sobota, 6 sierpnia 2016

Summer

Hej :) Dzisiaj mam dla was taki luźniejszy post, a mianowicie stylizację, "na szybko".
I chciałabym wspomnieć o jednej rzeczy - nie byłam tumblr girl, nie jestem i nie będę.

A jak wam mijają wakacje? Czas szybko leci, trzeba go jak najlepiej wykorzystać. Ja chcę się skupić teraz na blogu, szykuję właśnie kolejne posty, m.in. 2 paczki, będę jechać do Wiednia, więc post na pewno będzie oraz planuję kilka przemyśleń, bo mam coś, z czym chciałabym się z wami podzielić.
Także nie marnujmy wakacji, cieszmy się każdym dniem :)







shirt - Nike/Zalando 
trousers - Tally Weijl 
shoes - Converse 

6 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, tak na sportowo..podoba mi się :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie i wygodnie :D czego chcieć więcej :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;) proste stylizacje są najlepsze ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Też staram się korzystać z wakacji! Ja za tydzień jadę na obóz. Udanego wyjazdu i czekam na planowane notki! Stylizacja fajna, luźna, zdjęcia bardzo ładne :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń