wtorek, 26 lipca 2016

London 2016

 Hejka :)
Ja właśnie niedawno wróciłam z Londynu. Muszę powiedzieć, że to miasto jest po prostu cudowne. Nawet nie wiem jak określić je za pomocą słów. Moją pierwszą miłością zawsze była, jest i będzie Chorwacja, ale Londyn zajmuje szczytne drugie miejsce.
 Nie zwiedziłam wszystkiego czego chciałam, ale większość rzeczy zobaczyłam, m.in. Muzeum Sherlocka Holmesa, Muzeum Historii Naturalnej, Picadilly Circus, Westfield Stratford City, Victoria Park, James Park, Buckingham Palace, London Eye no i oczywiście Big Ben :)
 Ten wyjazd zaliczam do jednego z najlepszych! Nie mogę się doczekać kiedy będę tam znowu. Ludzie (którzy są zresztą bardzo, ale to bardzo mili), atmosfera, czerwone autobusy, to miasto, to... no nie da się tego określić słowami, trzeba po prostu to zobaczyć :)
 Tak się tu zachwycam, ale jest coś co wywołało u mnie mieszane uczucia. Konkretnie ilość obcokrajowców. Wiedziałam, że jest ich sporo, ale nie aż tyle. W pierwszy dzień, kiedy poszliśmy do Victoria Park, czułam się niekomfortowo. Nie byłam przyzwyczajona do widoku ludzi z tylu stron świata, ale potem już się przyzwyczaiłam.











13 komentarzy:

  1. pięknie tam, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu :D Świetne zdjęcia !
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę :). Zawsze chciałam zwiedzić Londyn *.*

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne widoki..wow!! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Londyn- moje największe marzenie! :) Mam nadzieję, że kiedyś tam polecę.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kiedyś marzenie się spełni :)

      Usuń
  6. W Londynie byłam ladnych pare lat temu, ale tez bardzo mnie urzekl i kiedys chetnie tam wroce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wreszcie się tam wybrać! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze marzyłam, żeby odwiedzić Londyn.
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym tam kiedyś pojechać ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w chociaż jeden link ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia :)
    Mnie jakoś nie ciągnie do Londynu :/

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń