piątek, 1 lipca 2016

Croatia 2016

Hej :) Jestem w Chorwacji od dwóch dni i póki co jest cudownie. Może wiecie, a może nie, ale przyjechała tutaj ze mną przyjaciółka - Martyna. Byłyśmy dzisiaj na zdjęciach i przedstawiam kilka z nich :)
Chciałabym wam bardzo podziękować za komentarze pod poprzednim postem i chciałabym powiedzieć, że postaram poprzeglądać wasze blogi, aczkolwiek nie chcę spędzać wakacji przed komputerem, więc z góry przepraszam jeśli nie uda mi się tego zrobić.






t-shirt - H&M (Coachella)
trousers - New Yorker 
shoes - zalando 
cardigan - H&M (Coachella)

Chciałabym zaprosić was na mojego snapchata, gdzie teraz jestem dość aktywna :)


24 komentarze:

  1. Zdjęcia świetne, jesteś bardzo ładna. Życzę aby kolejne dni pobytu, były równie udane jak te dwa :)
    Miło by było zobaczyć fotorelacje z Chorwacji, może powstanie taki post ? :)
    pozdrawiam serdecznie :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to miejsce, co roku jeżdżę tam z rodzicami na wakacje! Super zdjęcia ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Chorwacji i z wielką przyjemnością bym jeszcze raz tam pojechała. Jest tam przepięknie! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam z również chorwacji! haha:)

    kllaudus.blogspot.com

    przyjmuje wymianę obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyjazdu, musiałaś się świetnie bawić ! Śliczna sukienka :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę zazdroszczę, ja nigdy w Chorwacji nie byłam :)

    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. http://lifeinthepalms.blogspot.com/?m=1
    Hejka, super blog!!!!! Serdecznie zapraszam Was na mojego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo zazdroszczę wyjazdu, mam nadzieję że będzie udany :D
    Noo lepiej nie marnować wakacji przed komputerem :D
    Bardzo ładne fotki :D
    Mój blog -Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! Życzę udanego pobytu :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia, udanego pobytu. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę wyjazdu! Chorwacja jest piękna! A zdjęcia super:)
    Pozdrawiam http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w Chorwacji i z chęcią bym tam wróciła :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę wyjazdu! Na pewno wypoczniesz kochana ♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny outfit, mnie najbardziej podoba się bluzeczka z h&m
    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :) Zazdroszczę wyjazdu :/

    Będę wdzięczna za kliki :)
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Chorwacji :D Pięknie wyglądasz:D

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! Zakochałam się w twoim blogu. Podoba mi się tu u Ciebie, z pewnością będę wpadać częściej ♥

    Proszę o kliki w ostatnim poście, jeśli to zrobisz i powiadomisz mnie o tym w komentarzu, zareklamuję twój blog w następnej notce + zaobserwuję :)

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę możliwości wypoczynku i pięknych widoków. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Chorwacji zazdroszczę, jeszcze nigdy nie udało mi się tam wybrać, a z opowiadań i tego co widziałam w necie, to są tam przepiękne miejsca.
    Świetnie wyglądasz na zdjęciach i masz piękny uśmiech :)

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń