niedziela, 26 czerwca 2016

Pakowanie do Chorwacji

 Hej :) Właśnie zaczęły się dwa najlepsze miesiące w tym roku i chcę wykorzystać je na 100%! We wtorek wraz z moją rodziną (mama, siostra i jej chłopak) i moją najlepszą przyjaciółką jedziemy do Chorwacji. Przygotowałam więc dla was "mały" spis rzeczy, które biorę ze sobą. Może komuś się przyda :)


Zaczynając od góry :


  • Długa bluza na chłodne wieczory,
  • 7 t-shirt'ów, 
  • 4 bluzki na ramiączkach,
  • 5 crop topów, 
  • strój kąpielowy 

  • 2 sukienki, 
  • "kardigan" na plażę, 
  • pidżama, 
  • czapka i kapelusz,
  • nerka, 
  • buty do pływania, 
  • torba 

  • 1 kurtka dżinsowa bez rękawów, 
  • kombinezon, 
  • kardigan bez rękawów, cienka koszula,
  • 6 par spodenek, 
  • leginsy na drogę, 



  • klapki, 
  • sandały, 


  • głośnik, 
  • ładowarka do telefonu, 
  • telefon,
  • słuchawki, 
  • książka, 
  • mydło antybakteryjne, 
  • portfel 

 Jeśli chodzi o kosmetyki to biorę tego, czego używam na co dzień oraz filtry.

Dzięki za przeczytanie :)

15 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu do Chorwacji :)
    U mnie wakacyjny konkurs, zapraszam-
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeny jak zazdroszczę takiego wyjazdu ;c
    Udanego wyjazdu!

    momentforme-jessica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanefo wyjazdu, naciesz się słońcem \m/
    Dobrze jest tak sobie wszystko rozpisać. Jak będziesz się pakowała z powrotem do Polski, możesz sobie prxzeczytać i posprawdzać czy wszystko masz
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wyjazdu! Ja za kilka dni publikuję u siebie taki ogólny 'poradnik' co zabrać na wyjazd. Myślę, że to bardzo przydatne posty!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wypoczynku :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych wakacji!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę udanego pobytu w Chorwacji! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pakowanie się to mój odwieczny koszmar, własnie zaraz sama musze zacząć się pakować na działke ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello! I just discovered your blog and I love it! I just started following you on GFC,#23, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Sporo tych bluzek wzięłaś :D
    Jedziesz na całe dwa tygodnie? :)
    Uwielbiam Chorwację, jest piękna.
    Udanego wypoczynku!
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. łoł, dużo ciuchów! :D


    zapraszam po szczyptę inspiracji: https://alekli.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam zawsze problem z pakowaniem. Tak dużo rzeczy do zabrania a taka mała walizka :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak Ty to wszystko zmieścisz? :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń