czwartek, 19 maja 2016

Jak być idealnym w XXI wieku?

 Żyjemy w czasach, gdzie każdy ma kompleksy, nie umie w pełni siebie zaakceptować. Większość z nas chciałaby być perfekcyjna, np. tak jak modelki z pierwszych stron magazynów, ale spójrzmy prawdzie w oczy. Te osoby, które widzimy gdy przechodzimy obok stoisk z gazetami,  nie wyglądają jak one same. Przykład? (od razu zaznaczam, że nie mam na celu nikogo obrażać) 



 Gdzie się podziały pieprzyki? W sumie możecie powiedzieć, że czepiam się szczegółów, bo przecież graficy umieją całkowicie zmienić komuś twarz, a ja mam problem z czymś takim. I w sumie, to tak, mam problem. Czy naprawdę ludziom przeszkadzają zwykłe pieprzyki? Serio?


Jeśli nie potrafimy użyć grafiki komputerowej, zawsze możemy zgłosić się do chirurga plastycznego. Potrzebna jest nam tylko spora ilość pieniędzy i możemy otrzymać nowego siebie - i to dosłownie.


Nie stać kogoś na operację plastyczną? Spokojnie, zawsze możesz zostać mistrzem makijażu, level Kim Kardashian.

Chciałabym wam powiedzieć, żebyście zaakceptowały siebie. Niezależnie od tego, czy chciałybyście być chudsze, mieć wyraźniejsze rysy twarzy, zgrabniejszy nos, czy większe usta. Pamiętajcie, że nie liczy się tylko wygląd, ale też to, jakie jesteście. Przestańcie myśleć o kompleksach i zacznijcie dostrzegać w sobie to, co najbardziej wam się podoba.

Odpowiadając na pytanie: Jak być idealnym w XXI wieku?
Odpowiedź : Bądź sobą, nie wstydź się tego i najważniejsze - zaakceptuj siebie 

13 komentarzy:

  1. Zgadzam się. Powinniśmy akceptować się takimi, jakimi jesteśmy :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, daje do myślenia!
    http://aleerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam nic do dodania, zgadzam się z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało jest takich osób które nie mają kompleksów. Sama nie wiem czy kiedy kolwiek zaakceptuję sibie w 100%. Bardzo wartościowy post ;)
    Mogę prosić o kliknięcie w linki tutaj http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/05/drugie-zamowienie-z-cndirect.html Bardzo mi pomożesz ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, powinnyśmy kochać siebie takich jakimi jesteśmy..Niestety często kompleksy biorą górę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak być idealnym? Być mistrzem photoshopa, haha. Sama używam i czasem przerażające jest jaką różnicę potrafię zrobić z brzydkiego zdjęcia z okropnym światłem, cieniami pod oczami, brakiem makijażu. A ludzie wierzą, że ja rzeczywiście tak wyglądam... Czuję się wtedy jak oszustka szczerze mówiąc, ale z drugiej strony to tylko zdjęcia. ;) Co do tej Kylie, to na tych zdjęciach są chyba dwie inne dziewczyny. Czy ona miała operacje plastyczną samych ust? Bo wygląda jakby jej się cała twarz zmieniła! Xd
    Mój blog, zapraszam. :) | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz wszystko można z człowiekiem zrobić :D
    obserwuję :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne jest, by być sobą i nie udawać!
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com
    Obserwuję :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba kochać się takim jakim się jest :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju trafiłaś w dziesiątkę, uwielbiam Gigi Kylie i Kim <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie jest spora różnica. I ja też nie wiem, dlaczego na okładce zniknęły te pieprzyki... :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio poruszalam ten sam temat:)

    mój blog -> www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Będąc idealnym wystarczy być sobą. Bo być sobą to być idealnym. A być idealnym to być wyjątkowym :)
    Świetny post więc obserwuję i czekam na więcej takich :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń