poniedziałek, 16 maja 2016

A trip to Warsaw

Hejka :)
 W piątek wieczorem wróciłam z 3 dniowej wycieczki szkolnej do Warszawy. Nie wiem czy kiedykolwiek na wycieczce było tak wspaniale. Odwiedziliśmy tyle ciekawych miejsc, a to co działo się w hotelu przekracza ludzkie zmysły :P
 W pierwszy dzień byliśmy w Centrum Nauki Kopernika i na Stadionie Narodowym. W końcu też widziałam tę słynną palmę :D! Szczerze mówiąc, liczyłam, że narodowy będzie troszkę większy, ale mimo to, robił wrażenie.
 Drugiego dnia zobaczyliśmy Muzeum Chopina, Łazienki, ogólnie zwiedzaliśmy Warszawę i byliśmy w złotych tarasach :> Dali nam tam tylko godzinę, więc wraz z koleżankami zdążyłyśmy tylko jeść coś w Macdonaldzie, bo jedzenie w hotelu było zrobione z przemielonych wiewiórek i pójść do Bath&Body Works. Kupiłam tam tylko dwa żele antybakteryjne, które pachną nieziemsko. Chciałam kupić też mgiełkę, ale niestety nie starczyło już czasu.
Muszę przyznać, że w Łazienkach jest przepięknie :) Wraz z moimi koleżankami stwierdziłyśmy, że po zakończeniu roku szkolnego pojedziemy na jednej dzień do stolicy, żeby móc więcej czasu spędzić w miejscach gdzie najbardziej nam się podobało (Tarasy i Łazienki).  Trzeciego dnia mieliśmy iść zwiedzać ogrody na dachu biblioteki, ale nasza jakże wykwalifikowana pani przewodnik nie doszukała się informacji, że w ten dzień są one zamknięte. Poszliśmy więc od razu do planetarium. Nie powiem wam co tam się działo, bo przespałam prawie cały pokaz. Zasnęłam po około dziesięciu minutach, mimo że na prawdę chciałam to obejrzeć. Obudziłam się praktycznie na zakończeniu. Potem ruszyliśmy do Muzeum Żydów, ale o tym nie będę się rozpisywać, bo wątpię, że ktoś by chciał o tym czytać.

Wiem, że słaba jakość zdjęć, ale były robione szajsungiem koleżanki, więc z góry przepraszam :<









 . 

12 komentarzy:

  1. Śliczne opakowania mają te żele :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam stolicę !

    Zapraszam do mnie / konkurs ♥
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dawno nie było mnie w WArszawie!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż wstyd się przyznać, że mając 28 lat nie zobaczylam jeszcze stolicy na żywo grrrrr
    widać, że warto- piękne zdjęcia !
    Ajććć mam nadzieję,że może na wakacje uda nam się w koncu tam wybrać :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o klik spodni Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam, właśnie będę przeprowadzać się na dniach do stolicy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. W Warszawie jest cudownie :)

    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Warszawa spoko miasto, jednak poznań najlepszy

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie takie żele antybakteryjne są świetne! Sama mam ten po lewej stronie i bardzo polecam!

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham te żele, mam identyczne zapachy! Boskie są :D
    http://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w Warszawie w zeszłym roku :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W stolicy byłam kilka razy i jest to piękne miasto. Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń