poniedziałek, 23 maja 2016

25 facts about me

Hej :) Dzisiaj mam dla was taki luźny post, bo będą to fakty o mnie. Wybrałam 25 zamiast 50, bo tak dużo, to raczej bym nie wymyśliła. Więc zapraszam!

1. Miałam skręconą kostkę, złamaną rękę i dwa palce u nogi

2. Nienawidzę białego barszczu

3. Mam starszą siostrę

4. Przez kilka lat interesowałam się kynologią

5. Na drugie imię mam Wioleta i...

6. Nie lubię tego imienia :P

7. Przez całe dzieciństwo towarzyszyły mi zwierzęta, m.in. króliki, żółwie, chomiki, świnki morskie, koty i psy

8. Kocham podróżować, a co się z tym wiąże...

9. Odwiedziłam już trochę krajów Europejskich, ale wciąż mi mało :)

10. Kocham Indyjską kulturę i...

11. Filmy bollywood!

12. Uczęszczałam przez około rok na zajęcia taneczne bollywood

13. Mam psa - Rufiego

14. Jestem cholerykiem

15. Ćwiczę zumbę od 9 miesięcy

16. Kocham język angielski

17. Uwielbiam czytać książki, oglądać filmy i seriale

18. Moja ulubiona piosenka to ,,See you again"

19. Ubóstwiam Szybkich i wściekłych, Sherlocka (w każdej postaci!), Pamiętniki Wampirów

20. Słucham tego co wpadnie mi w ucho, więc w mojej galerii muzycznej można znaleźć dużo gatunków muzyki

21. Chcę zobaczyć każdy zakątek świata

22. Nie umiem się malować :P

23. Byłam na koloni tylko 1 raz

24. Jeżdżę na deskorolce

25. Uwielbiam robić zdjęcia




Ufff, to wszystko :) Piszcie, czy jakiś fakt pasuje też do was!
I mam jeszcze do was jedno pytanie, a mianowicie za jakiś czas przyjdzie do mnie paczka z internetowej drogerii i czy chcielibyście zobaczyć jej zawartość?

Chciałabym jeszcze podziękować za wszystkie komentarze i obserwacje, daje to naprawdę dużą motywację!

38 komentarzy:

  1. 1. Miałam tylko raz wybitego palca :3 2. W ogóle nie przepadam za zaupami. 3. Jestem jedynaczką. 4. Od dziecka jestem kociarą ;) 5. Na drugie imię mam Magdalena 6. I uwielbiam to imię, jest piękne :) 7. Mi również :D króliki, koty, psy, kurczaczki, kaczuszki, konie, kozy- jestem ze wsi :D 8. Kocham podróżować 9. ale zwiedziłam więcej miast niż państw ;) 10. Ja kocham wszystko co japońskie! 11. Zwłaszcza horrory. 12. Nigdy nie uczyłam się tańczyć, ale tańczę bardzo dobrze ;) 13. Mam psa - Muche. 14. Ja wręcz przeciwnie, jestem zawsze optymistyczna i radosna :) 15. nigdy tego nie ćwiczyłam. 16. Można powiedzieć że też :) 17. Prawie w ogóle nie czytam, za to bardzo dużo ogladam. 18. Też ją lubię, ale mam kilka ulubionych piosenek :) 19. Nie przepadam za tym :3 20. u mnie tak samo :) 21. ja też :) 22. codziennie sie maluję ^^ 23. nigdy nie byłam na koloni. 24. ja na rolkach.
    25. Uwielbiam robić zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, napewno wpadnę :D

      Usuń
  2. Ciekawy wpis :)
    Dodałam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie poczytac coś o autorce bloga :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chodziłam na zumbe- świetna sprawa. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post! :)
    Dużo się o Tobie dowiedziałam.
    Ja jak byłam młodsza interesowałam się kynologią jednak potem mi przeszło.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super fakty, tez uwielbiam podrozowac <3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe fakty :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czytać takie posty :))

    alpaczkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam podróżować i mam psa :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam podróżować!! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym zwiedzić każdy zakątek świata. Słodki piesio *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Również kocham podróżować! ♥
    Obserwuję :)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne odpowiedzi, mozna sie sporo dowiedziec o Tobie :)
    Słodka psina :*
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili, jesli Ci sie spodoba zachęcam do obserwacji będzie mi bardzo miło :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    Odpowiadam na komentarze i obserwacje....

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe fakty ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo a już nie interesujesz się kynologią? ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy nadal to lubię, ale nie "kręci" mnie już to tak jak wcześniej ;)

      Usuń
  17. Ja za to uwielbiam biały barszcz, a nienawidzę czerwonego. :)
    Chciałabym mieć siostrę, ale młodszą.

    Zapraszam do siebie, odwdzięczam się za obserwację.
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z kolei nie lubię filmów bollywood :D Fajny post!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również uwielbiam szybkich i wściekłych!:) Świetny blog, dodaję do obserwowanych :*

    >zapraszam, dopiero zaczynam<

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę, że dużo podróżujesz, też chciałabym zacząć ćwiczyć zumbę ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Podróże, zumba, angielski, szybcy i wściekli <3 I dodatkowo taka sama kaleka jak ja :P Bratnia dusza!
    Pewnie, jak tylko przyjdzie ta paczka to koniecznie pokaż nam co jest w środku!
    Buziaki! x
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooooo super, można się trochę o Tobie dowiedzieć!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ŚWIETNY TAG :)
    __
    Zapraszam do mnie na konkurs!
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój piesek jest przesłodki! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo super te fakty <3 takie posty są najlepsze !

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super fakty :D troszkę mamy wspólnych zainteresowań :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  27. o też bym chciałzwiedzić świat :) I mam starszego ale brata hehe :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo ciekawych rzeczy można się o Tobie dowiedzieć :) Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie się czyta takie fakty :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Też lubię robić fotki! :)
    Życzę miłego wieczoru!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Można się dużo o Tobie dowiedzieć :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. 'Chce zobaczyć każdy zakątek świata' zgodzam się z tym ! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne fakty ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń