niedziela, 10 kwietnia 2016

,,Uważaj o czym marzysz" Victoria Connelly

Alice jest typową szarą myszką, 
Marzy o wielkiej miłości i powodzeniu u płci przeciwnej.
Piękna i kapryśna siostra Stella zaprasza ją na wakacje.
Krystaliczna czysta woda, błękitne niebo i skąpana 
w słońcu grecka wyspa to wszystko, czego jej potrzeba,
żeby odpocząć od codzienności i problemów w pracy 

Gdy Alice poznaje Mila, przystojnego ogrodnika na Kethos,
po raz pierwszy czuje się wyjątkowa i pewna siebie.
Czy to tylko magia wakacji i przelotny romans?
A może to jednak prawdziwa miłość, 
która przetrwa wbrew wszystkiemu i wszystkim?

 Ta książka jest pierwszą, dzięki której zaczęłam dużo czytać. Jakieś dwa lata temu w wakacje szukałam w księgarni książki na wyjadz. Ładna okładka i tytuł skusiły mnie by po nią sięgnąć. I wiecie co? Kupiłam ją. Kiedy pojechałam kilka tygodni potem z rodzicami do Chorwacji zaczęłam ją czytać. Mimo, że na okładce widnieją białe domki z niebieskimi dachami w Grecji, a nie Chorwacji, to w pełni czułam ten klimat. Gdy czytałam ją rano na balkonie obserwując morze, wydawało mi się, że siedziałam na greckiej wyspie. 

 Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się tego, co przeczytałam. Rzeczywiście, było w książce trochę magii i to dosłownie. Bardzo mi się to podobało. Oczekiwałam tego co przeczytałam z tyłu książki, a dostałam o wiele więcej. Ciekawi bohaterowie, nieporozumienia między nimi, wzloty i upadki, słoneczna Grecja i motywacja do spełniania marzeń - to dzięki temu bardzo pozytywnie zapamiętałam tę książkę. Z resztą, nie ma co jej tak opisywać, trzeba ją przeczytać. Jeśli chcecie poczuć trochę magii, miłości i wakacji, to jest to lektura obowiązkowa :)

Miłego tygodnia!

2 komentarze:

  1. Aktualnie nie mam co czytać, więc może zacznę właśnie tą :) Myślalam o niej już jakiś czas temu, ale zawsze zapominałam ;)
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie nie mam co czytać, więc może zacznę właśnie tą :) Myślalam o niej już jakiś czas temu, ale zawsze zapominałam ;)
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń